Kalendāru druka
Neatkarīgi no kalendāra veida, kalendāru druka ir atkarīga no uzņēmuma budžeta. Ņemot vērā to, ka budžeti dažādiem uzņēmumiem ir ļoti atšķirīgi, katram ir jāapzinās savs un jāizvēlas piemērotākais kalendāra veids un tā druka.
Ja budžets kalendāriem ir strikti ierobežots, visizdevīgāk ir izvēlēties standarta kalendāru modeļus. Tipiski tie ir modeļi ar standarta mēneša lapām (blokiem). Arī standarta kalendāru pamatnes ir iespējams papildināt ar Jūsu uzņēmuma logo un kontaktinformāciju. Taču mēnešlapas paliks standartizētas (tās drukā uzreiz lielā tirāžā). Atkarībā no daudzuma, šāda kalendāru druka būs digitālajā vai ofseta drukā. Taču tā viennozīmīgi izmaksās vismazāk.
Kad budžeta griesti kalendāram ir augstāki, jebkuru kalendāra veidu ir iespējams plaši individualizēt, šādi radot unikālu produktu. Kalendāru druka var notikt ne tikai ierastajā pilnkrāsu CMYK drukā, bet var pievienot arī kādu īpašu pantoni, kas izceltu kādu svarīgu elementu. Tik pat lieliski akcentēt dizainu ir iespējams arī izmantojot folijspiedi vai drukājot reljefa laku. Kā viena no īpaši greznām pakāpēm vēl būtu radīt kalendāram īpašu formu ar cirtņa palīdzību.
Kalendāru pēcapstrāde
Kalendāru druka nav iedomājama bez precīzas un pareizas pēcapstrādes. Vispirms jau ir svarīgi, lai kalendārs tiktu nodrukāts uz papīra, kuram ir pareizs šķiedras virziens. Tikai tāds kalendārs būs tā vērts, lai pēcapstrādē tam pieskaņotu īpašas kniedes, spirāles vai laminātu, kas sniegtu pārliecību par kalendāra kvalitāti. Kalendāram ir jābūt perfekti nostrādātam, jo tam taču ir jābūt palīgam un jāpriecē mūsu acis visa gada garumā, tāpēc kalendāru izgatavošana noteikti ir jāuztic pieredzējušiem speciālistiem.
Apvienojot vai kombinējot iepriekš minētās iespējas ir iespējams radīt lieliskus, praktiskus un pārdomātus kalendārus. Šāda kalendāru druka būtu tā vērta, ja vēlaties savu uzņēmumu pacelt augstāk citu acīs. Kalendārs, kurš reprezentē Jūsu uzņēmumu ir reklāma visa gada garumā. Tieši tāpēc ir būtiski, lai ieguldītais darbs attaisno sevi!
Atcerieties, ka Jūsu klienti vai sadarbības partneri, kuriem dāvināsiet kalendārus, tos saņems arī no citiem. Ir vērts veltīt enerģiju, izdomu un budžetu tam, lai tieši Jūsu kalendāri būtu īpaši. Tas arī nodrošinās, ka tie nonāks uz saņēmēja sienas vai uz viņa galda.